email+36/20/933 1715 emailkapcsolat@erdosetikett.hu
Kezdje itt

Viselkedéskultúra a vendésglátásban

A program segíti cége, illetve vállalkozása munkatársait abban a jó benyomást keltsenek és a vendégek elégedetten, jó érzéssel távozzanak az étterméből és máskor is szívesen térjenek vissza.

Nem konzerv ismeretek!

Az Önök által választott témákból, egy személyes konzultációt követően, az Önök egyedi (szakmai és piaci) igényeihez igazítottan kerül összeállításra az program végleges anyaga.

 

A program témái

A program témáiból összeállíthatja az Önök igényeinek megfelelő tematikát

  • Az üdvözlés és a megszólítás szabályai
  • A mosoly hatalma
  • Asztalfoglalás - a telefonálás és a levelezés szabályai
  • Az előzékeny kiszolgálás
  • Kellemetlen helyzetek elegáns kezelése
  • A hiteles megjelenés (öltözék, ékszerek, smink)
  • A testbeszéd jelentősége
  • "Viselkedés” a vendéggel és a vendég előtt – avagy hogyan beszéljenek a munkatársak egymásról és egymással a vendég előtt
  • Figyelmesség a vendéggel 

A program javasolt formái:

előadás, interaktív előadás, tréning

Milyen hasonló Etikett Programot kértek már mások?

(néhány példa)

  • Az első benyomás
  • Irodai Diplomácia (Harmónia a munkahelyen)
  • Medical Etiquette
  • Dress for success - Írott és íratlan dress code
  • A profi titkárnők titkai

Erdős Zsuzsanna

dr. Erdős Zsuzsanna - Etikett üzleti tanácsadó tréner coach

dr. Erdős Zsuzsanna üzleti és társasági etikett tanácsadó, tréner, coach.   A Piac és Profit, valamint a VOSZ üzleti etikett szakértője. Rendszeresen tart etikett programokat cégeknek, intézményeknek, szakmai szervezeteknek, illetve főiskolákon és egyetemeken.  Nyolc éve  segít ügyfeleinek "jóból, kiválóvá és egyedivé" válni.

email+36/20/933 1715     email kapcsolat@erdosetikett.hu