email+36/20/933 1715 emailkapcsolat@erdosetikett.hu
Kezdje itt

Előzze meg versenytársait!

Nyújtson legendás szolgáltatást!

Legyenek jókból kiválóak az üzleti etikett segítségével!

A  jó modor  – egy értékrend, egy attitűd, egy gondolkodásmód.

Four Seasons, Ritz Carlton, Starbucks, Apple

Mi a közös vonása ezeknek a cégeknek?

A legendás szolgáltatás. Az egyedi vásárlói élmény, amiért az ügyfeleik, vendégeik visszatérnek.

Az ügyfelek, vendégek, vásárlók nemcsak kifogástalan szolgáltatásra vágynak, többre, élményre is, mely apró(nak tűnő) gesztusokban érhető tetten.

Az üzleti etikett programok hozzásegítik Önöket ahhoz, hogy emlékezetes szolgáltatásukkal meg tudják előzni a verenytársaikat.

A programok segítenek abban is, hogy a munkatársak közötti kapcsolatok harmonikusabbá váljanak. Ez nemcsak a hangulatra, a hatékonyságra és a lojalitásra van hatással, hanem a cég üzleti sikereire is.

Attól függően, hogy a professzionális viselkedés- és öltözködéskultúra mely területére szeretnének nagyobb hangsúlyt fektetni, úgy kerül az összeállításra az Önök igényeihez igazított etikett program is.

Nem konzerv ismeretek!

A választott témákból, egy személyes konzultációt követően, az Önök egyedi (szakmai és piaci) igényeihez igazítottan kerül összeállításra a program végleges anyaga.

Milyen képzést kértek már mások?

(néhány példa)

  • Az üzleti tárgyalás etikettje
  • Executive Etikett
  • Modern Üzleti Etikett (Professzionális üzleti viselkedés- és öltözködéskultúra a XXI. században)
  • A tökéletes első benyomás
  • Irodai Diplomácia (Harmónia a munkahelyen)
  • Konferencia Etikett A-tól Z-ig
  • Medical Etiquette
  • Hotel Etikett - Az ötödik csillag titkai
  • Dress for success - Írott és íratlan dress code az üzleti életben

Kiemet programok


Modern Üzleti Etikett

Az etikett ismerete hozzásegíti, hogy jó hangulatban, etikusan érje el céljait és felismerje, ha az üzleti tárgyalásain manipulálni akarják. 

 


Irodai Diplomácia

Különböző generációk
és személyiségtípusok 
harmonikus munkahelyi kapcsolatának eszközei
,
,

.


Executive Etiquette

Felsővezetők előtt álló különleges kihívások, elegáns megoldása
,
,
,

 

Egyéni igényeik vannak? Állítsák össze Önök a tréning anyagát!

Ízelítő a lehetséges témákból:

  • Üzleti Etika - Üzleti Etikett
  • A pozitív első benyomás titka és tudatos alakítása
  • Testbeszéd, távolságok, gesztusok
  • A bemutatkozás hét pillére
  • A bemutatás művészete
  • Az írott és íratlan dress code ( megfelelő öltözék, minden alakalomra)
  • Női és férfi szerepek az üzleti viselkedéskultúrában
  • Hogyan kell jól tegeződni, magázódni?
  • Figyelmesség az üzleti életben (az üzleti ajándék)
  • Konferencia A-tól Z-ig
  • Small talk - smart talk (A könnyed társalgásjelentősége)
  • Névjegyhasználat okosan
  • Diplomatikus kommunikáció
  • A telefonálás és a mobiltelefon használatának szabályai
  • Írásbeli udvariasság (levél, e-mail, SMS, chat)
  • A tudatos internetes jelenlét: Netikett, facebook, Linkedin
  • Tabuk - az öltözködésben, a viselkedésben, a  kommunikációban
  • Tárgyalások és megbeszélések etikettje
  • Az udvariasság, mint tárgyalástechnikai fogás
  • Étkezéses alkalmak az üzleti életben (jellemzőik, ültetési módok)
  • Az üzleti ebéd
  • Étkezési etikett
  • Koktélparti stratégiák
  • Kellemetlen helyzetek elegáns kezelése
  • Executive etikett
  • Irodai Diplomácia
  • Nemzetközi Etikett

Az Üzleti, illetve Munkahelyi Etikett Program lehet előadás, tréning vagy coaching

Az előadások hossza, témától függően  20 perc -  1,5 óra. A tréningek fél naptól, három nap időtartamúak.

 

Erdős Zsuzsanna

dr. Erdős Zsuzsanna - Etikett üzleti tanácsadó tréner coach

dr. Erdős Zsuzsanna üzleti és társasági etikett tanácsadó, tréner, coach.   A Piac és Profit, valamint a VOSZ üzleti etikett szakértője. Rendszeresen tart etikett programokat cégeknek, intézményeknek, szakmai szervezeteknek, illetve főiskolákon és egyetemeken.  Nyolc éve  segít ügyfeleinek "jóból, kiválóvá és egyedivé" válni.

email+36/20/933 1715     email kapcsolat@erdosetikett.hu