email+36/20/933 1715 emailkapcsolat@erdosetikett.hu
Kezdje itt
A Medical Etiquette vagyis a gyógyászat és az egészségügy etikettjének az eszközei azonnal átültethetőek a mindennapi gyakorlatba.
Hatékonyabbá teszik az orvosok, szakdolgozók, ápolók, illetve a páciensek közötti egymásra hangolódást, információáramlást, kommunikációt és probléma megoldást. 

A Medical Etiquette program külföldön már létező szakmai program, melyen az orvosi és szépségklinikák, fogászati és egyéb orvosi magánrendelések (orvos és nem orvos) munkatársai (a téma jellegétől függően közösen, vagy külön-külön csoportokban) vesznek részt.

Nem konzerv ismeretek!

Az Önök által választott témákból, egy személyes konzultációt követően, az Önök egyedi (szakmai és piaci) igényeihez igazítottan kerül összeállításra a MEDICAL ETIQUETTE program végleges anyaga.

A Medical Etiquette program javasolt formái:

előadás, interaktív előadás, tréning

Medical Etiquette progamban (előadás, tréning) alapvetően két kérdésre kerül hangsúly:

  • a professzionális viselkedéskultúrára az egészségügyben (Hová érdemes helyezni a hangsúlyokat a mindennapi viselkedéskultúrához képest és miért?)
  • a kommunikációs készség fejlesztésére.
    A tapintatos, professzionális kommunikáció középpontjában a páciensek és hozzátartozók együttműködési készségének elérése, fokozott érzékenységük kezelése és a gyógyítási folyamatba való integrálása áll. 

 

A Medical Etiquette Programok néhány érdekes témája:

  • Az üdvözlés és megszólítás problematikája
  • Hogyan érhetjük el, hogy a páciens, illetve a hozzátartozója jobban bízzon bennünk és betartsa az instrukciókat?
  • Az udvariassági formulák és fokozott jelentőségük a pácienssel folytatott (orvosi és nem orvosi tárgyú) beszélgetésekben
  • „Viselkedés” a páciens előtt, azaz hogyan beszélünk egymásról és egymással a páciens előtt?
  • Telefon és e-mail etikett,
  • A hiteles megjelenés (öltözék, ékszerek, smink)
  • A nonverbális kommunikáció jelentősége a hitelesség és a páciens együttműködési képességének építésében
  • Diplomatikus kommunikáció:
    • raport kialakítása,
    • tapintatot igénylő információk és tények átadása
    • váratlan helyzetek kezelése,

Milyen hasonló Etikett Programot kértek már mások?

(néhány példa)

  • Medical Etiquette - Kommunikáció, nemcsak a páciensekkel
  • Medical Etiquette - A magánklinika-élmény
  • Medical Etiquette - Fogorvos és páciens
  • Dress for success - Írott és íratlan dress code és jelentősége a betegellátásban és a magánéletben
  • A profi titkárnők titkai - A titkárnő, egy különleges pozíció az egészségügyben

Nyújtson legendás szolgáltatást a medical etiquette segítségével!

A  jó modor  egy értékrend, egy attitűd, egy gondolkodásmód.

 

Lichtenegger Erdős Zsuzsanna
(dr. Erdős Zsuzsanna)

Üzleti és társasági etikett tanácsadó, tréner, coach
Szakmai szervezetek és folyóiratok üzleti etikett szakértője.
Magyarország első small talk könyve, a Hogyan beszélgessek ismeretlenekkel? című könyv szerzője. Rendszeresen tart etikett programokat cégeknek, intézményeknek, szakmai szervezeteknek, illetve főiskolákon és egyetemeken.

Több mint tíz éve segítek ügyfeleimnek legendás szolgáltatást nyújtani, harmonikusabb munkahelyi környezetet teremteni és  "jóból, kiválóvá"  válni.

Telefon:  +36/20/933 1715     E-mail:  kapcsolat@erdosetikett.hu